Termeni si conditii

  1. Prevederi generale

Termenii si conditiile se aplica la achizitionarea online, de pe site-ul www.parfumsdesofia.ro, stabilesc conditiile si specifica drepturile si obligatiile vanzatorului (distribuitorului) si ale cumparatorului (clientului, consumatorului). Pentru informatiile de contact va rugam sa consultati sectiunea contact de pe site.
Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative:

  • OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor
  • OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii
  • Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor
  • Legea 365/2002 privind comertul electronic.
  1. Comanda

Cumparatorul poate efectua comenzi prin adaugarea produsului/lor in cosul de cumparaturi urmand apoi pasii in care va selecta modalitatea de plata si va introduce detaliile de contact si de livrare. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi in lipsa finalizarii comenzii nu atrage dupa sine inregistratrarea unei comenzi si implicit nici rezervarea automata a produsului.

Prin finalizarea comenzii cumparatorul agreaza ca toate datele furnizate, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate.

  1. Definitii
  • Vanzatorul (distribuitorul)– o persoana, care in concordanta cu termenii si conditiile contractuale ofera produsul  consumatorului. Este orice persoana fizica sau juridica, publica sau privata, care actioneaza in cadrul activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale in legatura cu contractele care intra sub incidenta OUG nr. 34/2014, precum si orice persoana care actioneaza in acelasi scop, in numele sau pe seama acesteia.
  • Consumator (cumparatorul)– orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care in concordanta cu termenii si conditiile contractuale, actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale.
  • Distribuitor(operatorul economic din lantul de distributie) – o persoana fizica sau juridica,autorizata, care, in cadrul activititii sale profesionale, in concordanta cu termenii si conditiile contractuale, fabrica, importa, transporta sau comercializeaza produse ori parti din acestea sau presteaza servicii.
  • Incheierea contractului de vanzare– Comanda facuta de cumparator este un act cu efecte juridice, sub conditia confirmarii si acceptarii comenzii de catre vanzator. Din momentul acceptarii comenzii de catre vanzator  si receptionarii acceptarii comenzii de catre cumparator intre parti este incheiat un contract generator de drepturi si obligatii in sarcina ambelor parti, asa cum sunt definite ele in contract sau in termenii si conditiile prezente, care sunt parte integranta din acest contract.
  • Termeni si conditii– intelegerea contractuala dintre vanzator si cumparator, in conformitate cu termenii si conditiile aratate in aceasta sectiune. Cumparatorul accepta termenii in care este incheiat contractul la momentul transmiterii comenzii, comanda care genereaza efecte juridice de la momentul incheierii contractului de vanzare prin confirmarea si acceptarea comenzii de catre vanzator. Cumparatorul se obliga sa ia la cunostinta prezentele conditii, conditii pe care se considera ca le-a acceptat din momentul transmiterii comenzii catre vanzator.

 

  1. Procesarea comenzilor

Dupa inregistrarea comenzii, veti primi prin e-mail un raspuns automat de confirmare. Comenziile primite pana in ora 12, sunt de regula procesate in aceeasi zi sau in urmatoarea zi lucratoare. Produsele sunt de regula livrate in termen de 3-4 zile lucratoare. Cu toate ca 98% din produse sunt tot timpul in stoc, in mod exceptional, termenul de livrare se poate prelungi.

  1. Livrare

Taxa de transport este 20 RON, indiferent de valoarea comenzii, locatie (pe teritoriul Romaniei) sau compania de curierat selectata. La momentul expedierii comenzii dumneavoastra veti primi o confirmare electronica ce contine detalii privind firma de curierat si numarul coletului. Livrarea se face prin serviciul de curierat Fan Courier, în decurs de cel mult 30 de zile de la încheierea contractului. Bunurile sunt depozitate pe o perioada de 14 zile. In cazul in care nu sunteti disponibil/a pentru livrare, veti primi o notificare. Daca livrarea nu se efectueaza in termenul estimat, va rugam sa ne contactati pentru urgentarea livrarii. De asemenea, exista posibilitatea ridicarii coletului de la sediul firmei de curierat, lista locatiilor fiind disponibila online.

  1. Modalitati de plata
  • In numerar, la livrare – cea mai des folosita metoda de plata. Platiti curierului, care va emite o chitanta;
  • PayPal
  • Card de credit – Aceasta metoda de plata este complet securizata. Im momentul platii pentru asigurarea protectiei tranzactiilor, transmiterea datelor dumneavoastra confidentiale se face direct prin intermediul procesatorului de plati. Daca tranzactia este autorizata, plata este facuta imediat si produsele achizitionate vor fi livrate in termen de 3-4 zile lucratoare, daca sunt in stoc. Mai multe informatii despre plata prin card de credit pot fi obtinute aici.
  1. Garantie si reclamatii

Garantia se socoteste de la data livrarii produsului catre cumparator, si este de 24 de luni. Vanzatorul este responsabil pentru toate viciile produsului prezente la data livrarii sau care apar in interiorul termenului de garantie. O sesizare trebuie facuta prin e-mail sau la telefon, la adresa sau nr. de telefon specificate in sectiunea „Contact” a prezentului site. Clientului ii va fi rambursata contravaloarea produsului intr-un cont bancar sau sub forma de voucher. Sesizarea trebuie sa contina descrierea defectului reclamat si o copie a facturii (sau orice alt act care sa demonstreze achizitia). Orice sesizare va fi procesata fara intarziere si clientul va fi informat despre constatarile facute. Procedura de retur va fi trimisa pe email clientului, imediat ce a fost receptionata sesizarea.

  1. Solutionarea alternativa a litigiilor – SOL

In vederea solutionarii independente, impartiale, transparente, eficace, rapide si echitabile, pe cale extrajudiciara, a eventualelor litigii care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare sau de prestare de servicii online incheiate cu dumneavoastra, in calitate de consumator, prin intermediul site-ul www.parfumsdesofia.ro, va informam de existenta si posibilitatea de a recurge la platforma europeana SOL (denumita in continuare „platforma SOL”).

Platforma SOL este un site internet interactiv, gratuit si disponibil online in toate limbile oficiale ale institutiilor Uniunii Europene, creat pentru consumatorii si comerciantii care doresc o solutionare pe cale extrajudiciara a litigiilor indicate in paragraful anterior.Aveti posibilitatea de a accesa platforma SOL la urmatoarea adresa de internet: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO

Adresa noastra de e-mail este urmatoarea: office@parfumsdesofia.ro

  1. Garantia se acorda in urmatoarele cazuri:
  • Daca este un defect care poate fi inlaturat, produsul va fi schimbat partial sau total. Daca defectul nu poate fi inlaturat datorita naturii disproportionate a acestuia, si inlocuirea produsului nu este posibila, clientul va avea posibilitatea de a primi suma de bani intr-un cont bancar in RON.
  • Daca este un defect care impiedica folosirea normala a produsului, inlocuirea acestuia sau renuntarea la achizitie.
  • In cazul defectelor multiple sau repetate, inlocuirea produsului sau renuntarea la achizitie. Reparatia defectului exista atunci cand acelasi defect, care impiedica folosirea normala, a fost inlaturat de cel putin 2 ori in perioada de garantie si a reaparut. Defecte multiple inseamna cel putin 3 defecte care impiedica folosirea normala.
  • In cazul altor defecte ce nu pot fi inlaturate, si care nu necesita inlocuirea produsului, clientul va avea dreptul la un discount rezonabil sau la renuntarea la achizitie.

Pentru a beneficia de garantie, cumparatorul e obligat sa faca o sesizare.

In functie de natura cazului, este posibil sa nu fie necesar un certificat de garantie, dovada achizitiei produsului fiind suficienta si necesara.

Sesizarea referitoare la defectele constatate va fi procesata fara nici o intarziere, cu exceptia cazului in care partile s-au inteles altfel. Vanzatorul va comunica cumparatorului termenul si modalitatea de procesare a sesizarii, inclusiv confirmarea reparatilor necesare si durata acestora, sau, daca este cazul, motivarea in scris a refuzului de a da curs solicitarii.

  1. Preturile si validitatea ofertei

Toate preturile includ TVA si sunt finale. Preturile sunt cele de la data comandarii produselor, indiferent de eventualele modificari ulterioare ale preturilor.

Preturile produselor sunt bazate pe preturile recomandate ale distribuitorilor exclusivi si sunt de regula cele la care pot fi achizitionate in magazine.

Pozele produselor sunt cu titlu de prezentare.

  1. Discount-uri (Reduceri)

In magazinul online, acordam diferite tipuri de discount-uri. In cazul in care pentru un produs se pot aplica mai multe tipuri de discount, acestea se cumuleaza.

Orice cod de reducere poate fi utilizat o singura data, cu exceptia cazului in care este prevazut in mod explicit altfel. In cazul folosirii multiple in mod abuziv, vanzatorul are dreptul de a refuza folosirea codului de reducere.

  1. Voucherul cadou

Pentru comanda unui Voucher nu se poate aplica discountul oferit de alte cupoane/vouchere.

Daca valoarea voucher-ului de reducere sau a voucher-ului cadou este mai mare decat valorea totala a comenzii, diferenta nu este platita sau transferata sub forma unui nou voucher.

  1. Protectia datelor cu carcter personal
Toate datele personale pe care ni le comunicati, nu vor fi comunicate catre terte persoane fara acordul dvs. prealabil si vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia in vigoare privind protectia datelor cu caracter personal. Beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, la departamentul suport clienti prin e-mail la adresa office@parfumsdesofia.ro, sau la telefon +40 722 605 267

. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei. Puteti solicita oricand modificarea, actualizarea sau stergerea din baza de date.

  1. Drepturile de autor

Toate informatiile prezentate pe www.parfumsdesofia.ro reprezinta proprietatea Parfums de Sofia.; folosirea acestor informatii fara acordul Parfums de Sofia se pedepseste conform legilor in vigoare. In cazul in care indentificati materiale care intra sub incidenta drepturilor de autor va rugam sa ne contactati la office@parfumsdesofia.ro.

  1. Produsele cosmetice

Va rugam sa luati in considerare ca produsele cosmetice desfacute si utilizate care nu reprezinta un defect calitativ si nu sunt expirate, nu pot fi returnate din motive de sanatate. Va multumim pentru intelegere. In conformitate cu legislatia uniformizata a Uniunii Europene, toate produsele cosmetice au lipit pe ambalaj o pictograma (un desen ce reprezinta o cutie rotunda desfacuta si un numar). Numarul trecut pe aceasta pictograma reprezinta numarul de luni al termenului de valabilitate al produsului din momentul in care acesta a fost deschis. Spre exemplu un produs cu pictograma M24 poate fi folosit timp de 24 de luni din momentul in care a fost deschis. In cazul produselor cu termen de valabilitate mai mare de 36 de luni pictograma este M36.

  1. Factura electronica

Dupa expedierea coletului veti primi un e-mail de confirmare în care se va afla si factura în format efectronic. Puteti astfel descarca factura accesând link-ul din e-mail. De asemenea, va informam ca factura electronica este disponibila pentru descarcare în contul de utilizator, în orice moment, la cerere, prin e-mail office@parfumsdesofia.ro .

  1. În conformitate cu Legea privind înregistrarea de vânzari, vânzatorul este obligat si elibereze o chitanta pentru cumparator. De asemenea, vânzatorul trebuie sa înregistreze imediat vânzarea online cu administratorul fiscal. În cazul unor dificultati tehnice, înregistrarea trebuie sa fie facuta în termen de 48 de ore, cel târziu.
  2. Clauze finale

Consumatorului i se poate solicita sa completeze anumite formulare si/sau sa incheie anumite contracte la momentul plasarii comenzii. Procedura poate diferi, in functie de comanda. Contractele pot fi incheiate in limba romana sau in alta limba. Cumparatorul poate modifica eventualele erori materiale, inainte de plasarea comenzii. Termenii si conditiile prezente permit cumparatorului arhivarea si reproducerea acestora. Tarifele pentru comunicarea la distanta pentru plasarea comenzilor sunt tarifele normale practicate de operatorii acestor retele.

 

Denumire firma: S.C. Evelon Star S.R.L.

C.U.I: RO11610497

Nr. Inmatriculare: J33/106/1999